    From: stamp <p...@p...it>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: P2P
    <dd2pvl$773$1@atlantis.news.tpi.pl> <dd2uce$i7r$1@inews.gazeta.pl>
    <dd30rt$kgb$1@nemesis.news.tpi.pl> <dd31uh$1gv$1@inews.gazeta.pl>
    <dd32cb$nh5$1@nemesis.news.tpi.pl> <dd32iq$3uq$1@inews.gazeta.pl>
    <dd34nt$jab$2@news.dialog.net.pl> <dd37kf$lat$1@inews.gazeta.pl>
    <dd385l$m06$1@news.dialog.net.pl> <dd38mo$pcm$1@inews.gazeta.pl>
    <dd39ks$n61$2@news.dialog.net.pl> <dd4fdt$of1$1@inews.gazeta.pl>
    <dd4igq$g9t$2@news.dialog.net.pl> <dd4ksl$a4b$1@inews.gazeta.pl>
    <dd5362$rt1$1@news.dialog.net.pl> <dd5417$r2d$1@inews.gazeta.pl>
    <dd55fi$te8$1@news.dialog.net.pl> <dd5arq$i7u$1@inews.gazeta.pl>
    <KiqJe.4209$eR.800@trndny04> <dd5c4o$m5i$1@inews.gazeta.pl>
    <6IqJe.2869$f.515@trndny09> <dd5dh1$q65$1@inews.gazeta.pl>
    <XZqJe.1269$rY.259@trndny03> <dd5ef9$t3p$1@inews.gazeta.pl>
    <gbrJe.1271$rY.878@trndny03> <dd5j4d$g48$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sun, 07 Aug 2005 21:02:50 GMT

    Przemek R... wrote:

    > ma do nieplacenia CITu przez zagraniczne spolki, bo on o tym na okretke
    > mowi.

    A to zle?

    > A oplacanie podatkow zgodnie z prawm nie jest zlodziejstwem.

    Odpisywanie sobie fikcyjnych wydatkow jest.

    > ale co ty dokladnie masz na mysli? Jakie oszustwo, na czym polega, i czy
    > masz jakikolwiek dowod?

    Na odpisywaniu sobie od dochodow fikcyjnego szkolenia pracownikow.

    > a taka ze w przypadku p2p udostepniasz nieokreslonej liczbie osob, a nie
    > jednej,

    w okienko emaila tez mozna wpisac duza ilosc adresow. Netscape ma nawet
    wbudowana automatyczna wysylke na adresy z listy. Tez mozesz udostepnic
    nieokreslonej liczbie osob.

    > ktorych dokladnie , rozwin temat (w jezyku polskim)

    zadzwon do nich i zapytaj ile zaplacili podatku w Poslce w roku 2004.

    > a na co Ci caly acrobat? a jezeli nawet ukradli te algorytmy to ma byc
    > usprawieliwieniem
    > okradania innych?

    Ale niech nie placza ze sa ofiarami kradziezy. Nie sa. Sa sami zlodziejami.

    > ja mam gloweni na mysli oprogramowanie, a te nie tworzy tylko microsoft,
    > adobe czy borland ale setki
    > ludzi, i bardzo czesto wlasnie taki soft jest rozkradany przez sieci p2p.

    Pusty frazes propagandowy.

    Najczesciej sa wymieniane najpopularniejsze programy wielkich firm. Poza
    tym, to jakie konkretne straty ponosi MS na pirackim Windowsie? Przeciez
    splacil sie im wielokrotnie. Co jest w cenie $190 za Windows XP?
    http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00022PTRU/qi
    d=1123448205/

    > A jezeli chodzi o muzyke to kasa jaka otrzyma wykonawca jest uzalezniona od
    > liczby sprzedanych
    > plyt, a tych bedzie mniej jezeli tacy ludzie jak ty beda ich okradac. To
    > jest zwykle zlodziejstwo.

    bajka propagandowa tak jak ta, ze gdyby ludzie nie oszukiwali
    ubezpieczalnie, to by raty byly nizsze.

    Podaj co jest w cenie CD Beatelso ktorych ceny dostales wczesniej.
    Przeciez za wiekszosc piosenek nie placa nikomu.

    > A po za ty nie bede z toba dyskutowac bo najwidoczniej cierpisz na bardzo
    > popularna w polsce
    > przypadlosc ...... zawisc.
    > Zal Ci dupe sciska ze ktos kto swa ciezka praca osiagnal sukces a co za tym
    > idzie zaczal zarabiac prawdziwe pieniadze
    > ma "wszystko" a Ty wielkie g. i zamiast sam sie wziac do roboty patrzysz
    > jakby tu im zycie utrudnic.
    >

    > nie pozdrawiam
    > P.

    Bankrutowanie konkurencji jak M$ chcial zrobic z Netscape nazywasz sukcesem?