  • Data: 2005-08-08 08:39:01
    Temat: Re: P2P
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > znaczy, że Windows jest tym luksusowym, a *nix'y tymi be... ;)

    jezlei chodzi o cene to mozna zastosowac takie porownanie

    > Windowsa tylko dlatego, że muszę, bo tego wymaga ode mnie praca/studia.
    > również zdarzy mi się używać Visual Studio bo muszę - nie czerpię z tego
    > _żadnych_ korzyści.

    po to uczelnie podpsiuja (i tu znowu brawa dla microsoft) umowe msdnaa
    i wowczas studenci moga pobierac ze stron microsoftu njnoweze oprogramowanie
    w wersji proff, enterprise do uzytku niekomercyjnego.

    > różnie interpretowane - mam wrażenie, że trochę niektóre nie na czasie.

    nie da sie tego roznie interpretowac (mam na mysli paserstwo komputerowe),

    > na szczęście... a patenty wiele by zmieniły na korzyść MS

    ale patentow nie bedzie, zdecydowana wieksozsc byla za odrzuceniem.
    Zreszta nie widz enic zlego w patentach jezeli osoba starajaca sie o patent
    bedzie musiala
    udowodnic ze jest autorem algorytmu, a nie bedzie to na takiej zasadzie jak
    w stanach "kto pierwszy ten lepszy"

    > a tego to nie wiem - na razie nie wiem nic o karaniu u nas w kraju
    > użytkowników p2p (emule itp), a tylko ludzi, którzy przez głupotę
    > udostępniają pliki w otoczeniu sieciowym - na serwerze sieciowym itp,
    > a to trochę inna historia.

    kwetsia zainteresowania sie odpowiednich sluzb.

    P.