  • Data: 2005-08-08 08:15:59
    Temat: Re: P2P
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to zle?

    nie pisze ze zle tylko ze pierwsze co mi przyszlo do glowy to to ze post
    leppera

    > Odpisywanie sobie fikcyjnych wydatkow jest.

    masz dowod?

    > Na odpisywaniu sobie od dochodow fikcyjnego szkolenia pracownikow.

    masz dowod?

    > w okienko emaila tez mozna wpisac duza ilosc adresow. Netscape ma nawet
    > wbudowana automatyczna wysylke na adresy z listy. Tez mozesz udostepnic
    > nieokreslonej liczbie osob.

    jezu facet takie rzeczy to mozesz sowjej matce wypisywac, to co udostepniasz
    w sieci p2p moze kazdy
    podlaczony do tej sieci sciagnac, a maila otrzyma ta osoba ktorej go wyslesz

    > zadzwon do nich i zapytaj ile zaplacili podatku w Poslce w roku 2004.

    Ciebie pytam, ty oskarzasz ty udowodnij

    > Ale niech nie placza ze sa ofiarami kradziezy. Nie sa. Sa sami
    > zlodziejami.

    kurwa facet ja nie pisze teraz o acrobacie a o setkach innego softu i firm,
    czy fakt ze adobe ukradlo
    kilka algorytmowe usprawiedliwia Cie jezeli okradasz innych?

    > Pusty frazes propagandowy.
    >
    > Najczesciej sa wymieniane najpopularniejsze programy wielkich firm. Poza
    > tym, to jakie konkretne straty ponosi MS na pirackim Windowsie? Przeciez
    > splacil sie im wielokrotnie. Co jest w cenie $190 za Windows XP?
    > http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00022PTRU/qi
    d=1123448205/

    znajdz nowe windowsy na kazie czy emule to nobla dostaniesz

    > Bankrutowanie konkurencji jak M$ chcial zrobic z Netscape nazywasz
    > sukcesem?

    jestem pod wrazeniem sukcesu billa i nie widze powodu by szczac za to na
    niego.

    eot

    P.

    ps.
    microsoft to najbardzoiej proff. firma z jaka kiedykowliek mialem do
    czynienia, potrafia o klienta zadbac