  • Data: 2005-08-08 09:16:39
    Temat: Re: P2P
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalna, ale dość bogata - w stosunku do innych na rynku. MS stać na
    > pewne
    > "gesty" - ustępstwa w cenach i innych kwestiach, na które niejednokrotnie
    > małych firm nie stać. Póki co większość instytucji i firm jest zobligowana
    > do używania systemu MS - więc zysk mają zapewniony (powód - na razie brak,
    > lub niewystarczającej jakości specyficzne oprogramowanie na inne
    > platformy).

    ja tez mam w planie za jakis czas jeden z programow wypuscic za darmo
    nie na licencji opensource a zysk prawdopodobnie bedzie z innych. i nie
    czuje sie w zwiazku z tym zlodziejem,

    > Idea - za darmo i możesz się przy okazji czegoś nauczyć (ze źródeł), lub
    > zaoszczędzić wiele czasu na pewnych sprawach.
    moze rowniez - co jest bardzo prawdopodbne- dorpowadzic do kradziezy
    pomysklu, kodu.

    To tak jak lazarus, zywcem zerznieta delphi, nie zebym mial cos do tego
    srodowiska, ale
    uwazam ze jest to niezbyt moralne.

    Zresztą zróżnicowanie cenowe
    > jest potrzebne - płatne (dla użytku komercyjnego) i bezpłatne (bądź za
    > symboliczną opłatą - dla użytku domowego).

    jezeli oprogramoawnie z zalozenia jest przeznaczone dla firm to tak w
    przeciwnym razie
    autor sie naraza na starty.

    P.