  • Data: 2004-05-08 07:51:33
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 7. maja 2004 19:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Arek:

    > Wystarczyło dać im 10 groszy za minutę połączenia i abonament 50 zeta,
    > nawet bez darmowych minut.
    > Umiesz liczyć? 10 mln * 700 zł = 7 mld zł (z tego dla państwa 1,54 mld
    > zł VAT + 2,03 mld zł dochodowego = 3,57 mld stracone)
    >
    > SIEDEM MILIARDÓW ZŁOTYCH ZYSKU na dzień dobry! Żadnych dopłat do
    > telefonów, czyste zyski!

    Oczywiście. Z marszu, z biegu, pełna infrastruktura się pojawia po
    strzeleniu palcem. Gościu, do dzisiaj są obszary bez zasięgu lub z
    dupiatym. Jak GSMy wchodziły, to to była luksusowa usługa dla wybranych. A
    kwoty z ilością zer nie mieszczącą się w naszej wyobraźni pakowano w
    infrastrukturę.

    > Ty pisałeś, że nikt nikogo nie zmusza, że to wolny rynek i takie tam
    > farmazony.

    Pisałem o GSMach? Są pewne koncesjonowane części. Ale nie o nich
    rozmawialiśmy.

    To co, są?

    > Nie są.

    Taaa... To ciekawe czemu się grubo zastanawiam nad rezygnacją z telefonu
    TPSA i ciekawe czemu płacę za TPSA grubo więcej niż za GSMa....

    > Bez sensu gadka, nic nie mówiłem o "za darmo".

    Ok, mówiłeś o nakazie niskich cen... Więc poszedłem dalej.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)