  • Data: 2004-05-09 10:42:51
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 8. maja 2004 22:33 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Arek:

    > Jesteśmy. U nas jest monopol - TP SA - i oligopol -
    > Era,Plus,Centertel/Idea

    Ale sam mówisz, że w innych krajach Jewropy jest tak samo.

    > Nieprawda! Im większy ruch tym mniejsze koszta jego obsługi!

    hehehe... Ciekawe dlaczego więc np. w sylwestra około północy nie da się
    nigdzie dodzwonić ani doesemesić?

    > Ależ obchodzi! Czy zgodzisz się, że telekomunikacja to branża
    > strategiczna? Nie mniej niż paliwa,energetyka itd.?

    Przypominam, że rozmawiamy o oprogramowaniu. A Ty uparcie to przesuwasz na
    TPSA i GSM.

    > Czy zgodzisz się, że rządy mają prawo robijać monopole i oligopole?

    Nie zgadzam się. Uważam, że nie mają prawa ich wspierać (patrz Płatnik itp.)
    i mają prawo, a nawet obowiązek im przeciwdziałać (jasne i proste standardy
    w zastosowaniach administracji publicznej). Ale jeśli ja produkuję smaczne
    serki i cała Polska woli jeść moje serki zamiast Twoich, to nie życzę sobie
    żeby rząd rozbijał mój wypracowany dobrą jakością monopol.

    Czy chcesz np. dodawać środki psujące smak Pepsi, żeby ludzie kupowali
    Żywiec-Colę zamiast Pepsi?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)