  • Data: 2004-05-08 20:33:32
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > No i? Zawsze tak było. I musi być! Inaczej np. całe pasmo radiowe
    > zostało by zajęte w 10 minut.

    Pasmo radiowe jest ogromne! Jeszcze przez dziesiątki lat nie zostałoby
    wykorzystane.
    Przy tym mylisz fizyczną infrastrukturę z podmiotami z niej korzystającymi.
    Nie musi być 30 kanałów bo jest 30 GSMów :)

    > Więc nie jesteśmy tacy inni.

    Jesteśmy. U nas jest monopol - TP SA - i oligopol - Era,Plus,Centertel/Idea

    > Więcej rozmów oznacza większe koszta ich obsługi. To tak jakbyś miał muzeum.
    > Lepie wpuścić 1000 ludzi po 1zł czy 100 po 10zł?

    Nieprawda! Im większy ruch tym mniejsze koszta jego obsługi!

    > Nie wiem, ale co Ciebie obchodzi polityka firm? Możesz narzekać, ale prawnie
    > -- wara od modelu biznesowego.

    Ależ obchodzi! Czy zgodzisz się, że telekomunikacja to branża strategiczna?
    Nie mniej niż paliwa,energetyka itd.?
    Czy zgodzisz się, że rządy mają prawo robijać monopole i oligopole?

    Jeżeli tak to nie widzę problemu byś się zgodził na interwencje rządu bo już to
    robisz.

    pozdrawiam
    Arek

    --