  • Data: 2004-05-09 14:32:27
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Nie wiem, nie sprawdzałem cen. Ale nadal co to udowadnia?

    Skoro ceny urządzeń są identyczne, a płace tam wielokrotnie większe,
    koncesje kosztowały wielokrotnie więcej niż u nas, takoż miejsca nadajników
    to jak myślisz - co to udowadnia ?

    > a) jest taki zakaz prawny?

    Tak. Jest taki zakaz.

    > b) nie rozumiem jak jej to dogadza.

    Ja też nie, ale widać jakoś dogadza skoro wprowadzili taki absurdalny zakaz.
    No bo jakie on ma uzasadnienie !?

    > Jakoś nie czuję potrzeby włączania się w sieć Ery z mojego Plusa

    Może nie czujesz, ale pamiętaj, że są w kraju miejsca gdzie jest sieć Ery, a nie
    łapie Plus czy Idea itd. , a na początku tych miejsc było jeszcze więcej!
    Np. we Wrocławiu w P1 - jak i podziemiach większości knajp - Plus nie łapie,
    a Era bardzo ładnie, nawet na moim telefonie wyświetla się ładnie napis
    "Era GSM - tylko alarmowe połączenia". Dlaczego tylko tak!?
    Ba! Są nawet domy w pewnych sferach miast Wrocławia gdzie Plus albo
    Era nie łapie.
    I w takich sytuacjach przydałoby się by można dodzwonić się przez sieć innego GSM,
    prawda?

    > i nabijania kasy Erze dodatkowo. No i jak to ma TPSIe zaszkodzić, nie wiem.

    Dlaczego dodatkowo!? Niech Era i Plus rozliczą się tak jak to robią stacjonarne
    sieci np. Dialog , TP SA, Netia.

    > No więc właśnie. Więc gdyby codziennie było takie obciążenie, konieczne jest
    > poszerzenie infrastruktury.

    Za 7 mld złotych jakie by dostali w PIERWSZYM miesiącu, nie mieliby żadnych
    problemów z infrastrukturą, prawda?

    > Nie. Na wsi. Gdzie było nas kilku kolegów. Albo w lekko na uboczu Katowic,
    > albo na peryferiach Zabrza.

    Ale to ciągle widać jeden nadajnik a wiele typa :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek