  • Data: 2004-05-09 18:27:37
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 9. maja 2004 16:32 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Arek:

    > Ja też nie, ale widać jakoś dogadza skoro wprowadzili taki absurdalny
    > zakaz. No bo jakie on ma uzasadnienie !?

    Aha, tak.... Nie wiesz, ale uważasz, że dogadza TPSA. A może dogadza Janowi
    Kowalskiemu spod Łomży? A może jakiś polityk się nudził? A może chodziło o
    ukrócenie kłopotów? Wiesz, telefony się same lubią przełączyć w silniejszą
    sieć. Wiesz ile by było reklamacji, że gość nie zauważył, że roaming i
    nawalił sobie rachunek potrójny?

    > Może nie czujesz, ale pamiętaj, że są w kraju miejsca gdzie jest sieć Ery,
    > a nie łapie Plus czy Idea itd. , a na początku tych miejsc było jeszcze
    > więcej! Np. we Wrocławiu w P1 - jak i podziemiach większości knajp - Plus
    > nie łapie, a Era bardzo ładnie, nawet na moim telefonie wyświetla się
    > ładnie napis "Era GSM - tylko alarmowe połączenia". Dlaczego tylko tak!?
    > Ba! Są nawet domy w pewnych sferach miast Wrocławia gdzie Plus albo
    > Era nie łapie.
    > I w takich sytuacjach przydałoby się by można dodzwonić się przez sieć
    > innego GSM, prawda?

    Może tak. Ale całościowo ludzie by się łapali w pułapkę opłat roamingowych.

    > Dlaczego dodatkowo!? Niech Era i Plus rozliczą się tak jak to robią
    > stacjonarne sieci np. Dialog , TP SA, Netia.

    Jak robią? Płacą przecież. Czemu Plus ma płacić za to, że Ty siedzisz w
    podziemiach i chcesz gadać przez Erę? Albo obciążą Ciebie albo sorry
    winetou.

    > Za 7 mld złotych jakie by dostali w PIERWSZYM miesiącu, nie mieliby
    > żadnych problemów z infrastrukturą, prawda?

    Taaa...... Dostaliby... Bo nagleby stanęły nadajniki w zadupiach (problem z
    TPSA mieli abonenci na zadupiach).

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)