  • Data: 2004-05-09 12:32:48
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Ale sam mówisz, że w innych krajach Jewropy jest tak samo.

    Widocznie nie aż tak samo skoro koszty połączeń są dwukrotnie,
    a nawet trzykrotnie niższe.

    > hehehe... Ciekawe dlaczego więc np. w sylwestra około północy nie da się
    > nigdzie dodzwonić ani doesemesić?

    Ale to nie oznacza większych kosztów obsługi lecz wydajność komórki.
    Generalnie nie miałem nigdy problemów z SMSami i telefonami w Sylwestra
    więc pewnie stałeś na Rynku w tłumie gdzie każdy chciał zadzwonić.

    > Nie zgadzam się. Uważam, że nie mają prawa ich wspierać (patrz Płatnik itp.)
    > i mają prawo, a nawet obowiązek im przeciwdziałać (jasne i proste standardy
    > w zastosowaniach administracji publicznej). Ale jeśli ja produkuję smaczne
    > serki i cała Polska woli jeść moje serki zamiast Twoich, to nie życzę sobie
    > żeby rząd rozbijał mój wypracowany dobrą jakością monopol.

    To nie jest monopol, a rząd ma obowiązek przeciwdziałać nieuczciwej konkurencji.
    Monopol i zmowa oligopolu to nieuczciwa konkurencja.

    > Czy chcesz np. dodawać środki psujące smak Pepsi, żeby ludzie kupowali
    > Żywiec-Colę zamiast Pepsi?

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek