  • Data: 2004-05-09 15:26:21
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Widocznie nie aż tak samo skoro koszty połączeń są dwukrotnie,
    > a nawet trzykrotnie niższe.
    > I w innych krajach Europy nie ma zakazu roamingu między GSMami.
    > Możesz mi wytłumaczyć jaki jest tego powód w Polsce !?!?
    > Bo ja tak skrajnego debilizmu nie potrafię wytłumaczyć inaczej niż
    > dogadzaniem Tepsie.

    Na początku było to po to, żeby firmy się nie dogadały między sobą i nie
    podzieliły sobie Polski na trzy obszary i nie obstawiały swojej cześci,
    a na reszcie korzystały z infrastruktury "kolegi".
    Chodziło o to, aby każda firma musiała obstawić całą Polskę.

    Teraz, rzeczywiście ma to mały sens.
    Tylko powiedz mi do czego ci ten roaming teraz potrzebny. Są jeszcze
    takie miejsca w Polsce gdzie nie ma trzech sieci jednocześnie?

    Jak się komuś w Sejmie przypomni o tym roamingu to może to zniosą.
    Tylko kto teraz w Sejmie ma czas na takie pierdoły.