eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOko.press "pyta": Czy izraelski Pegasus mieści się w ramach demokratycznego państwa prawa?Re: Oko.press "pyta": Czy izraelski Pegasus mieści się w ramach demokratycznego państwa prawa?
  • Data: 2022-01-01 15:52:54
    Temat: Re: Oko.press "pyta": Czy izraelski Pegasus mieści się w ramach demokratycznego państwa prawa?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już mówimy o pisowni to generalnie ZCW konwencje w języku polskim są
    > dwie: albo stosujemy pisownie oryginalną, w tym wypadku exploiT, albo
    > wersję spolszczoną, czyli eksploit. O ile Kviat niewątpliwie postanowił
    > wykorzystać okazję, żeby się do Ciebie przypier..ić to Twój sposób
    > tłumaczenia brzmi deczko osobliwie w zestawieniu z użytym komplementem

    Idiota odnosiło się do ludzi, którzy nie mają zielonego pojęcia o
    problemie, którzy w życiu nawet obok danej sytuacji nawet nie
    przechodzili, o przyglądaniu się jej nie wspominając, ale którzy gdzieś
    przeczytali jakiś szczególik i na siłę próbują się kreować na wielkich
    znawców tematu.

    Jakie znaczenie - w zakresie naszej dyskusji o legalności podsłuchu - ma
    pisownia nazwy fragmentu kodu wykonywalnego odpowiadającego za
    wyeksportowanie danych z urządzenia? Wszyscy - nawet komentujący7 - się
    domyślił o co chodzi.

    Natomiast oczywiście pisze się to eksploit, ale ja pisałem z palca i
    fonetycznie. Nie sprawdzałem pisowni, bo wydało mi się to mało istotne.

    --
    Robert Tomasik