    Subject: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <n9k97m$vfg$1@node2.news.atman.pl> <n9l91v$n3s$1@dont-email.me>
    <56bf7e78$0$650$65785112@news.neostrada.pl> <n9o05h$jnq$1@dont-email.me>
    <56bf8b46$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9o3nv$tf2$1@node2.news.atman.pl>
    <56bf9bde$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9okuv$9s4$1@node1.news.atman.pl>
    <56c043a8$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9pr09$ejq$1@node1.news.atman.pl>
    <56c084fa$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9qhp2$6c9$1@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 14 Feb 2016 20:23:37 +0100

    W dniu 14-02-16 o 19:41, RadoslawF pisze:

    > O kraje EU.

    Czyli po prostu nie znasz żadnego i zgrywasz głupa licząc na to, że
    nikomu się nie będzie chciało polemizować z idiotyzmem starając się
    wymyślić, o co też Ci może chodzić.

    > Obywatel ma znać i pamiętać zarządzenia komendanta policja ?
    > Wolne żarty.

    Wiesz, skoro twierdzisz, że jest, to by wypadało. Albo nie prawić głupot.

    > To po zorientowaniu się należy go ukarać a nie karać profilaktycznie
    > wszystkich innych.

    Twierdziłeś, ze sporym problemem jest nauczenie się personaliów innej
    osoby i z tym polemizuję.

    > Ale nie zawsze człowiek je ma, nie zawsze też zachodzi potrzeba
    > sprawdzenia czy to jego dane a nie brata.

    Ależ oczywiście, bo to wszystko jedno czy to on, czy brat. Weź chłopie
    ochłoń :-) bo brniesz w głupotę.

    > Bo argumenty w stylu "ma wykonywać wszystkie polecenia policjanta"
    > są nie tylko nieprawdziwe ale przypominają też czasy komuny gdzie
    > milicjant był panem i władcą.

    Ma wykonać, a później sobie może pisać skargę. Nie mam nic przeciwko
    skargom i wyjaśnianiu ich później, ale radząc ludziom przez Internet
    "ciecia w pręta" z Policją możesz ich po prostu zabić albo doprowadzić
    do tego, że sobie kłopotów narobią.

    > Mądraliński to taki który zamiast obalać argumenty strony przeciwnej
    > obala wymyślone przez siebie i przypisywane dyskutantowi.
    > A to że zatrzymują dla wypracowania statystyk to prawda.
    > Prawdą jest też że w założonych normach mają ilość wylegitymowań.
    > I zamiast pilnować porządku i przestrzegania przepisów zajmujecie się
    > wyrabianiem norm i szykanowanie obywateli a bywa że i zastraszaniem.

    To pisz skargi, składaj zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa, ale
    nie narażaj ludzi wokół siebie swoją głupotą.

    > Rutynowa kontrola to właśnie wyrabianie norm i szykanowanie obywateli.

    Napisz skargę, albo zawiadomienie o przestępstwie.

    > Co niebezpiecznego mnie spotka jeśli nie dam potrzymać policjantowi
    > swojego dowodu ? Poza tym że mnie "aresztuje" i zawiezie na posterunek ?
    > Będzie strzelać ?

    Tylko, że legitymowanie Twoje normalnie będzie trwało kilkanaście minut,
    a z wydziwianiem spędzisz w towarzystwie Policji kilka godzin i w
    dodatku może się skończyć wyrokiem. Skoro jesteś masochistą, to Twoje
    prawo, ale ne propaguj to jako normalnego zachowania. Tak jak para dwóch
    homoseksualistów nigdy w moich oczach nie będzie małżeństwem.