  • Data: 2016-02-14 23:04:35
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-02-16 o 22:58, re pisze:

    > Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Możesz, ale generujesz kolejne czynności i przyzwoitość by należała
    > napisać, że automatycznie dajesz podstawy do przeszukania, zatrzymania.
    > ---
    > Ciebie naprawdę pojebało. To jest dokładnie żadna podstawa do
    > przeszukania albo zatrzymania. Zwykłe nadużycie.

    A jakieś racjonalne argumenty? Skoro 99,99% ludzi daje dokument do ręki
    - bez względu na zapis ustawowy - to w Twojej ocenie brak podstaw
    nabrania podejrzeń, że coś nie tak jest z tym dokumentem w odniesieniu
    do tego 0,01%? I Ty to nadużyciem nazywasz? Ja bym raczej
    niedopełnieniem obowiązku brak takiego przeszukania nazwał.