  • Data: 2016-02-14 23:52:07
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/14/2016 1:37 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Możesz,

    No i na tym koniec.

    ale generujesz kolejne czynności i przyzwoitość by należała
    > napisać, że automatycznie dajesz podstawy do przeszukania, zatrzymania.

    Skorzystanie z przysługującego mi prawa nie daje żadnych podstaw do
    przeszukania czy zatrzymania.

    Tak jakby ci w sądzie powiedzieli, ze jak sporobujesz wziac adwokata to
    dajesz podstawy do przedluzenia ci aresztu.

    Breeeeeeeddddddzzzzzziisssszzz

    > Facet umieszcza w necie film i nagle podobnym do niego cwaniakom się
    > wydaje, że to jakaś norma.

    Bo taka jest norma.
    To ze policjantom wydaje sie inaczej to jest ich problem.

    Że mogą się pobawić z policjantami. A tak nie
    > jest i przede wszystkim nie powinno być.

    aaa, ja tu jestem szeryf i prawo bedzie takie jakie ja ustale!
    Sory sredniowiecze sie juz skonczyło.