eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność sprzedawcy... again › Re: Odpowiedzialność sprzedawcy... again
  • Data: 2005-10-20 19:55:54
    Temat: Re: Odpowiedzialność sprzedawcy... again
    Od: "thorgal" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Janek Wiśniewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dj8p2v$t9c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 1. Aparat fotgraficzny uszkodził się w okolicach 5-go miesiąca po
    > zakupie - nie ostrzy, zdjęcia z lampą poruszone (duchy). Konsultacja
    > telefoniczna i mamy info: jak Pan wróci, pan przyjdzie. Niestety, nie
    > mam żadnego dowodu na fakt rozmowy. Przyjście do marketu 6 miesięcy + 5
    > dni = fuckoff, wypad, zrobimy z gwarancji.
    > Żądanie - zwrot gotówki, sprzedawca odmawia, mówi: naprawie

    1. Z tytulu niezgodnosci mozesz reklamowac w ciagu 2 lat
    2. Jesli reklamujesz z tytulu niezgodnosci, np po 2 miesiacach i zadasz
    zwrotu gotowki to nie znaczy ze zwroca Ci ja, rownie dobrze moga powiedziec,
    jak to ladnie ujales:
    "fuck off naprawimy Ci"

    > 2. Odtwarzacz MP3, 6 miesięcy i jeden dzień, (zakup 10-go, serwis 11-go
    > po 6-ciu miesiącach), przyjmiemy do serwisu, żądanie oczywiście zwrotu
    kasy.

    prawidlowo

    > Pytanie: czy w jakiś sposób można odzyskać kase, czy trzeba cierpliwie
    > czekać na naprawe, później następną etc...

    ciepliwosci...


    pzdr
    thorgal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1