eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność sprzedawcy... again › Odpowiedzialność sprzedawcy... again
  • Data: 2005-10-20 18:53:10
    Temat: Odpowiedzialność sprzedawcy... again
    Od: Janek Wiśniewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czołem all

    Sytauacja wyglada paskudnie:
    Dwie reklamacje złożone kilka dni po okresie 6-ciu miesięcy od zakupu:

    1. Aparat fotgraficzny uszkodził się w okolicach 5-go miesiąca po
    zakupie - nie ostrzy, zdjęcia z lampą poruszone (duchy). Konsultacja
    telefoniczna i mamy info: jak Pan wróci, pan przyjdzie. Niestety, nie
    mam żadnego dowodu na fakt rozmowy. Przyjście do marketu 6 miesięcy + 5
    dni = fuckoff, wypad, zrobimy z gwarancji.
    Żądanie - zwrot gotówki, sprzedawca odmawia, mówi: naprawie

    2. Odtwarzacz MP3, 6 miesięcy i jeden dzień, (zakup 10-go, serwis 11-go
    po 6-ciu miesiącach), przyjmiemy do serwisu, żądanie oczywiście zwrotu kasy.

    Sprzedawca to Saturn Ostrobramska (czesc MediaMarkt).


    Pytanie: czy w jakiś sposób można odzyskać kase, czy trzeba cierpliwie
    czekać na naprawe, później następną etc...


    Pozdrowienia JW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1