  • Data: 2005-10-21 07:46:57
    Temat: Re: Odpowiedzialność sprzedawcy... again
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Yawn napisał(a):

    > Maja albo wymienic na nowy albo zwrocic gotowke - jesli klient wyrazi taka
    > wole. Wybor nalezy do nich.

    Mają naprawić albo wymienić na nowy w zależności od żądania kupującego
    (i to też nie zawsze).
    Zwrot pieniędzy (odstąpienie od umowy) dopiero gdy naprawa i wymiana są
    niemożliwe, narażałyby kupującego na znaczne niedogodności albo nie
    nastąpiłyby w odpowiednim czasie. A więc bardzo rzadko możliwe jest od
    razu żądanie zwrotu pieniędzy.

    KG