eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność sprzedawcy... again › Re: Odpowiedzialność sprzedawcy... again
  • Data: 2005-10-21 08:38:04
    Temat: Re: Odpowiedzialność sprzedawcy... again
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kam wrote:
    > Yawn napisał(a):
    >
    >>> 2. Jesli reklamujesz z tytulu niezgodnosci, np po 2 miesiacach i zadasz
    >>> zwrotu gotowki to nie znaczy ze zwroca Ci ja, rownie dobrze moga
    >>> powiedziec,
    >>> jak to ladnie ujales: "fuck off naprawimy Ci"
    >>
    >>
    >>
    >> Maja albo wymienic na nowy albo zwrocic gotowke - jesli klient wyrazi
    >> taka wole. Wybor nalezy do nich.
    >
    >
    >
    > Mają naprawić albo wymienić na nowy w zależności od żądania kupującego
    > (i to też nie zawsze).
    > Zwrot pieniędzy (odstąpienie od umowy) dopiero gdy naprawa i wymiana są
    > niemożliwe, narażałyby kupującego na znaczne niedogodności albo nie
    > nastąpiłyby w odpowiednim czasie. A więc bardzo rzadko możliwe jest od
    > razu żądanie zwrotu pieniędzy.

    A opcja "wymiana / zwrot kasy" bez naprawy ma to magiczne ograniczenie 6
    miesięcy? Jezeli tak, to zostaje pytajacemu udowodnic, ze wada wystapiła
    przed upływem 6-ciu miesięcy...


    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1