    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Date: Thu, 1 Oct 2009 15:20:45 +0200

    wiadomości news:01102009.1CB9EEB1@budzik61.poznan.pl...

    > Wez pod uwage cos takiego jak wydajnosc, optymalizacja i przestan myslec
    > ze
    > praca pracownika jest za darmo.

    a gdzie ja cos takiego napisalem, twierdze jedynie, ze takie dzialania
    wchodza w zakres jego obowiazkow i nic dodatkowo sie za nie nie placi

    > IMo znowu sie osmieszasz.

    ja tam uwazam ze jednak nie potrafisz niektorych rzeczy ogarnac

    > Co to znaczy dobrze pomyslana?

    to znaczy tak, ze w ramach umowy i kasy za nia placonej, jest np wliczona
    jedna ponadprogramowa, wizyta w miesiacu/kwartale/czy innym okresie czasowym

    > Tak czy tak - taka wizyta bedzie kosztowac.

    jak widzisz nie, bo jest z gory oplacona, czy jest czy nie i nie generuje
    dodatkowych kosztow

    > ja np jezdze samochodem, mam swiadomosc potrzeby wymiany oleju a wyobraz
    > sobie ze wymienic sam go nie umiem.

    no popatrz, a czy jak masz zatankowac, to tez wzywasz assistance, sory, ale
    w dzisiejszych czasach zrobienie backupu, nie rozni sie wiele stopniem
    skomplikowania, od przegrania danych z katalogu do katalogu (mowa oczywiscie
    o prostych domowych backupach), a wiekszosc oprogramowania do troche
    bardziej skomplikowanych ma odpowiednie wizardy, i nie trzeba byc
    informatykiem, aby je obsluzyc