  • Data: 2003-01-13 01:45:04
    Temat: Re: Odp: Odp: Czy matka ma prawo...?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra wrote:
    > a czego oczekujesz? jestes pełnoletni decyduj co wybierasz ciepełko,
    [..]

    Coś się nie zrozumieliśmy, powiem więc to dokładniej.
    W naszym kraju maturę zdaje się w wieku lat 19 - jak sobie wyobrażasz
    podjęcie pracy i jednoczesne przygotowywanie się do matury?
    Szantaż rodziców na 18 "albo jesteś naszym niewolnikiem, albo sam na
    siebie zarabiaj" jest jednym z ohydniejszych jakiego mogą się dopuścić!
    Coś takiego nie ma prawa się zdarzyć w NORMALNEJ rodzinie, bowiem
    w normalnej rodzinie, rodzice w miarę rozwoju dziecka dają mu coraz większą
    swobodę, jednocześnie zapewniając byt i starając się by KONIECZNY BUNT
    dziecka wobec władzy rodziców, nie miał ostrego lub nawet dramatycznego
    przebiegu.
    Dlatego bardzo dobrze, że nasze prawo wyraźnie nakłada na rodziców
    OBOWIĄZEK utrzymywania uczących się dzieci do wieku 25 lat.
    Rodzice mają płacić, nawet jeśli muszą zaciskać zęby z bezsilności,
    że skończyło się kontrolowanie i kierowanie życiem dziecka.
    Dopóki jego dziecko się uczy i nie ma tych 25 lat, tak właśnie powinno być.

    Rzekłem!

    Arek

    p.s.
    Jeżeli chodzi o mnie to zdeczko przestrzeliłaś - mam już 35 na karku,
    a pełną i absolutną swobodę wywalczyłem sobie już jako wczesny nastolatek.

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm