  • Data: 2003-01-13 18:39:15
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Czy matka ma prawo...?
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E22E27F.DBA45ECA@elita.pl...

    > .. robienia kupy kiedy zechce??
    >
    > Jak rozmawiasz to nie zadawaj takich durnych pytań bo jest to irytująca
    > maniera.

    Sorki ze sie wtrace ale to odpowiedz podana przez Ciebie jest durna! Czy to
    taki klopot dla Ciebie zajrzec do kodeksu?

    Mimo wszystko uwaza, ze rodzice maja jakies prawo do kontroli zachowania
    swojego dziecka nawet po ukonczeniu 18 lat. I rzeczywiscie, jezeli dziecko
    jest odpowiedzialne to czesto mozne z tej kontroli zrezygnowac lub ja
    ograniczyc. Wszystko zalezy od wzajemnych relacji rodzic - dziecko.

    Pozdrawiam

    Jarek