  • Data: 2003-01-13 17:03:20
    Temat: Re: Czy matka ma prawo...?
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <ciach>
    > Upraszczasz, ale niech ci będzie, że to tak wygląda. Ale ja przecież też
    chyba
    > mam jakiekolwiek prawa, choćby do wyboru szkoły-to w końcu MOJA
    przyszłość. Na
    > Boga, nie jestem przecież ograniczonym umysłowo niewolnikiem( z czym się
    pewnie
    > nie wszyscy tu zgodzą).
    > Postaw się na chwilę w mojej pozycji. Pozwoliłbyś, by zamykano ci drogę?
    Nawet
    > jeśli rodzic robi to w dobrej wierze, a twoich argumentów nie chce
    słuchać?
    > jesli naprawdę tak-to głęboki szacunek. Ja nie umiem. Zabij mnie za to.

    Widzisz sam cos takiego przechodzilem. Zaczynalem od studiow inzynierskich
    bo magisterskich w tym kierunku nie bylo pozniej magisterskie. I mialem taki
    problem ze ciagle musialem sluchac jak to wyciagam kase. Wiem co nieco na te
    temat. Rozumiem autora pierwszego listu (autorke). Ale najlepsza rada to
    czasem zacisnac jezyk za zebami i przemilczec, to pomaga. Zyc "niby" na
    dobrej stopie z rodzicami. A i po studiach ciezko prace znalesc. Wiec nie
    mysl ze tak latwo sie usamodzielnisz. Ze nie wspomne o wlasnym mieszkaniu.
    To w obecnych czasach graniczy z cudem. Dlatego do tej pory nei meiskzam na
    wlasny rozrachunek. Nie stac mnie.

    Nie zamierzam cie zabijac za cokolwiek, tylko mowie ze czasem naley docenic
    drugiego, i nie nosic nosa wyzej czola.

    Papa
    AJA