eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 12:35:03 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 27
    Message-ID: <hoa9mk$pk7$2@node2.news.atman.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <ho7p4m$a2m$1@news.onet.pl>
    <ho7qbg$deu$1@news.onet.pl> <ho7r0s$bap$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ho7rfe$gnp$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ho952j$e0f$21@inews.gazeta.pl> <ho9ufs$fgn$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de> <hoa7li$h47$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-232-158-202.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1269344788 26247 94.232.158.202 (23 Mar 2010 11:46:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 11:46:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <hoa7li$h47$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:633341
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2010-03-23 12:18, Użytkownik RadoslawF napisał:
    > Dnia 2010-03-23 10:14, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    >
    >>> Nie przypominasz sobie opisywanych tu niejednokrotnie problemów
    >>> za zakupiony w sklepie "nowy" laptop miał na dysku jakieś katalogi
    >>> i dane poprzedniego użytkownika.
    >>> Bardzo tez jestem ciekawy kto zwróci sprzedawcy różnicę między
    >>> ceną sklepową a "pół ceną" jaką sugerujesz na towar zwrócony.
    >>> Otwierasz sklep, inwestujesz w fajny towar, klienci walą drzwiami
    >>> i oknami ale co drugi za kilka dni przynosi towar do zwrotu.
    >>
    >> Opierasz sie na przekonaniu, ze wiekszosc klientow po to kupuje, aby
    >> na drugi dzien cos oddac? Jakies badania, ktore to potwierdzaja? Czy
    >> przeczytany gdzies na grupie przypadek rozciagasz na cala populacje?
    >
    > Opieram się na przekonaniu że sporo klientów działa pod
    > wpływem emocji. Po kilku godzinach emocje znikają, partner
    > komentuje zakup i jeśli można jednak zwrócić to dlaczego nie.
    > Bardzo bym też chciał wiedzieć jak na podstawie mojego stwierdzenia
    > że większość klientów dokona zwrotu ? Problemy z czytanie czy
    > z rozumieniem tekstu pisanego ?

    Zżarło mi jeden wyraz, miało być: jak na podstawie mojego stwierdzenia
    wydedukowałeś że większość klientów dokona zwrotu ?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1