eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-23 17:43:46
    Temat: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek wrote:

    > krys wrote:
    >> witek wrote:
    >>
    >>> Bo obok z konkurencji będziesz jeszcze bardziej zadowolona.
    >>> Jak dyskutujemy o butach...
    >>
    >> Wiesz co, ja tam mam na żywo konkurencje i stałych, wiernych klientów.
    >
    >
    >
    > Oczywiscie, ze liczba klientow nie spada do zera. Zawsze ktoś zostanie
    > komu sie nie chce szukac innych ofert. Pytanie tylko czy zostanie
    > wystarczajaco duzo, zebys sie utrzymac.

    A to już jest problem przedsiębiorcy. Jego zysk, jego ryzyko, niech sobie
    kalkuluje.
    >
    >> Akurat ja się przywiazuje do dobrego. Nie szukam nowych wrażeń. Od lat
    >> kupuję buty u tych samych sprzedawców. Nie musze wnikać, czy mogę oddać
    >> buty - umawiam się ewentualnie, jesli kupuję dla dziecka, które być ze
    >> mną nie może. Jeszcze mi sie nie zdarzyło, żeby był jakiś problem.
    >
    >
    > Czyli mozesz oddac.

    Mogę, bo sie przed zakupem umawiam ze sprzedawcą
    .
    > A jakbys nie mogla oddac i zdarzylo ci sie , ze jednak buty nietrafione,
    > to dalej bys twardo tam chodzila, czy jednak poszla gdzie indziej?

    Nie kupuje kota w worku i nie korzystam z usług sprzedawców, którzy mają w
    zwyczaju robić problem tam, gdzie go nie ma. Głosuję portfelem - ja buty
    kupić muszę, czyli kasa do zgarnięcia jest.

    >> Wiesz, tak to kiedyś może bedzie, jak będziemy mieć walutę o konkretnej
    >> sile nabywczej i 80% mniej upierdliwości dla przedsiebiorcy ze strony
    >> państwa. Póki co mało kogo stac na fanaberie nabycia dwóch par butów na
    >> raz ;-)
    >
    >
    > Stać i to wielu, tylko, ze w innym swiecie zyjesz.

    Być może. Ale to nie jest powód, żeby odpowiedzialność za fanaberie
    przerzucać na przedsiębiorców.

    > wez pod uwage to, ze połowa przyjdzie, połowa nie przyjdzie, ale za to
    > sprzedaz bedzie wieksza.
    > Wszystko jest kwestia kalkulacji, co sie bardziej opłaca,

    W handlu nie chodzi o większą sprzedaż, tylko o większe zyski;-)Zresztą
    chyba wszędzi chodzi o maksymalizację efektów pracy przy minimalizacji
    wkładu pracy, nie?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1