eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-23 11:35:03
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2010-03-23 12:18, Użytkownik RadoslawF napisał:
    > Dnia 2010-03-23 10:14, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    >
    >>> Nie przypominasz sobie opisywanych tu niejednokrotnie problemów
    >>> za zakupiony w sklepie "nowy" laptop miał na dysku jakieś katalogi
    >>> i dane poprzedniego użytkownika.
    >>> Bardzo tez jestem ciekawy kto zwróci sprzedawcy różnicę między
    >>> ceną sklepową a "pół ceną" jaką sugerujesz na towar zwrócony.
    >>> Otwierasz sklep, inwestujesz w fajny towar, klienci walą drzwiami
    >>> i oknami ale co drugi za kilka dni przynosi towar do zwrotu.
    >>
    >> Opierasz sie na przekonaniu, ze wiekszosc klientow po to kupuje, aby
    >> na drugi dzien cos oddac? Jakies badania, ktore to potwierdzaja? Czy
    >> przeczytany gdzies na grupie przypadek rozciagasz na cala populacje?
    >
    > Opieram się na przekonaniu że sporo klientów działa pod
    > wpływem emocji. Po kilku godzinach emocje znikają, partner
    > komentuje zakup i jeśli można jednak zwrócić to dlaczego nie.
    > Bardzo bym też chciał wiedzieć jak na podstawie mojego stwierdzenia
    > że większość klientów dokona zwrotu ? Problemy z czytanie czy
    > z rozumieniem tekstu pisanego ?

    Zżarło mi jeden wyraz, miało być: jak na podstawie mojego stwierdzenia
    wydedukowałeś że większość klientów dokona zwrotu ?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1