eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-23 19:15:01
    Temat: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krys wrote:
    > witek wrote:
    >
    >> krys wrote:
    >>> witek wrote:
    >>>
    >>>> Bo obok z konkurencji będziesz jeszcze bardziej zadowolona.
    >>>> Jak dyskutujemy o butach...
    >>> Wiesz co, ja tam mam na żywo konkurencje i stałych, wiernych klientów.
    >>
    >>
    >> Oczywiscie, ze liczba klientow nie spada do zera. Zawsze ktoś zostanie
    >> komu sie nie chce szukac innych ofert. Pytanie tylko czy zostanie
    >> wystarczajaco duzo, zebys sie utrzymac.
    >
    > A to już jest problem przedsiębiorcy. Jego zysk, jego ryzyko, niech sobie
    > kalkuluje.


    TO jest zawsze problem przedsiębiorcy.
    Liczy sie kasa. W krotko i dlugoterminowej perspektywie.
    Jak na przyjmowaniu zwrotów zarabia to przyjmuje, jak traci to nie
    przyjmuje.
    Inne dywyagacje sa czysto akademickie.


    >>> Akurat ja się przywiazuje do dobrego. Nie szukam nowych wrażeń. Od lat
    >>> kupuję buty u tych samych sprzedawców. Nie musze wnikać, czy mogę oddać
    >>> buty - umawiam się ewentualnie, jesli kupuję dla dziecka, które być ze
    >>> mną nie może. Jeszcze mi sie nie zdarzyło, żeby był jakiś problem.
    >>
    >> Czyli mozesz oddac.
    >
    > Mogę, bo sie przed zakupem umawiam ze sprzedawcą


    Niewazne z jakiego powodu. Wazne, ze mozesz i kupując buty nie czaisz
    sie, ze mozesz stracic kase.


    > .
    >> A jakbys nie mogla oddac i zdarzylo ci sie , ze jednak buty nietrafione,
    >> to dalej bys twardo tam chodzila, czy jednak poszla gdzie indziej?
    >
    > Nie kupuje kota w worku i nie korzystam z usług sprzedawców, którzy mają w
    > zwyczaju robić problem tam, gdzie go nie ma. Głosuję portfelem - ja buty
    > kupić muszę, czyli kasa do zgarnięcia jest.


    czyli jakby sklep obok zaoferowal lepsze "zwroty" to portfel zagłosuje
    i pójdziesz do sklepu obok?

    >
    >>> Wiesz, tak to kiedyś może bedzie, jak będziemy mieć walutę o konkretnej
    >>> sile nabywczej i 80% mniej upierdliwości dla przedsiebiorcy ze strony
    >>> państwa. Póki co mało kogo stac na fanaberie nabycia dwóch par butów na
    >>> raz ;-)
    >>
    >> Stać i to wielu, tylko, ze w innym swiecie zyjesz.
    >
    > Być może. Ale to nie jest powód, żeby odpowiedzialność za fanaberie
    > przerzucać na przedsiębiorców.

    A ktokolwiek coś przerzuca?
    Przedsiebiorca decyduje czy chce przyjac zwrot czy nie.
    Niedługo tych co nie przyjmują na rynku nie bedzie.
    Supermarkety przyjmujace zwroty ich wykończą.
    Więc albo sie dostosują i przekalkuluja ceny tak aby im sie to opłacało,
    albo wyginą jak dinozaury.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1