eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa reklamacji - <6 m-cy › Re: Odmowa reklamacji - <6 m-cy
  • Data: 2012-05-15 11:27:39
    Temat: Re: Odmowa reklamacji - <6 m-cy
    Od: "rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fri, 23 Mar 2012 22:59:01 +0100, w <jkirn8$s1c$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz
    <twitek4@.gazeta.pl> napisał(-a):

    > >> Jeśli wina jest po Twojej stronie, sklep ma prawo odmówić zwrotu
    > >> pieniędzy/wymiany na nowy towar.
    > >
    > > Czy może tak sobie odmówić czy musi to być poparte opinią rzeczoznawcy (tj.
    > > udowodnić moją winę)? Zresztą... wg sklepu towar jest zgodny.
    > >
    > w przepisach (odstąpienie od umowy) jasno stoi że do 6m "wina" jest
    > sklepu/producenta potem nie wiadomo. Ale to wszystko _ZALEŻY_ od tego co
    > widać na towarze! jeśli szklanka jest stłuczona - wina jest po stronie
    > klienta. jeśli w popękanych kawałkach widać bąble powietrza które
    > osłabiają materiał - wina producenta. Idź po wiedzę do rzecznika. Po
    > wiedzę nie poradę, bo rzecznik _ZAWSZE_ po stronie klienta, nawet jak
    > sprawa w sądzie skończy się niekorzystnie dla klienta (rzadkość).

    Czy na odwołanie od reklamacji mam jakiś termin? Rzecznik, zanim zacznie
    działać, chce abym postarał się o odwołanie.

    > PS a może byś napisał o co chodzi?

    Buty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1