    From: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Date: Wed, 14 Aug 2002 14:04:05 +0200

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ajddoj$9q4$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Tomek Stawarz" [...]
    > bez opłat
    >
    > A co to kogo obchodzi za co ta Pani kocha sie z tym Panem...
    >
    > Wlasnie slyszymy o probie "legalizacji konkubinatow" (samo w sobie smieszne
    > sformolowanie)
    Fakt, absurd !! To czym będzie się różnił zalegalizowany konkubinat od małżeństwa ?

    > Jesli corka wybrala "dorosle zycie".powinna sie utrzymywac.

    Czy kochać kogoś znaczy wybrać "dorosłe życie" ... ?
    Czy Pan pierwszy raz kochał (erotycznie) dopiero po uzyskaniu samodzielności
    finansowej ?

    > Niepokornej Córki.
    >
    > Niech pan (za przeproszeniem) przestanie pieprzyc glupoty.
    Kiedy ja lubie prieprzyc ... no i nie wiem czy to aż takie głupoty ?

    > Czy wydaje sie panu ze nam Pan dokuczy ?

    Moze ... Za co przepraszam

    > Czy tez moze ma Pan takie pojecie o "wlasciwym uksztaltowaniu niepokornej",
    > ze jesli mloda dzieczyna pieprzysie z nauczycielem i rozwala rosdzina za
    > darmo
    > to dobrze, a jesli ten sie z nia zeni - to zle...

    Jesli sie z nia ozeni to wszystko OK (ale obowiązek alimentacyjny mimo to pozostaje
    na rodzicach),
    tyle ża ja miałem na myśli że ten Pan będzie jej 'sponsorem' w zamian za seksik
    (niezbyt moralne).

    > To nie "niepokornosc" a szczyt chamstwa.
    > wyprowadzic sie do mezczyzny, zyc razem i zadac od rodzicow kasy.

    Nie chciałbym wiedziec jakich 'chamstw' dopuscili sie rodzice tej dziewczyny wzgledem
    Niej ...
    skoro zdecydowala sie, badz co badz, UCIEC od nich (zlapala sie pierwszej nadazajacej
    sie okazji, niestety)

    Pozdrawiam, Tomek