  • Data: 2002-08-14 12:21:25
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajddoj$9q4$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > To nie "niepokornosc" a szczyt chamstwa.
    > wyprowadzic sie do mezczyzny, zyc razem i zadac od rodzicow kasy.

    Ja oprócz chamstwa dodałabym jeszcze niedojrzałość.
    W życiu człowiek oprócz przywilejów spotyka się jeszcze z mniej miłymi
    stronami rzeczywistości. Np. do czasu uzyskania pełnoletności, przebywając
    pod władzą rodzicielską, otrzymuje od rodziców środki utrzymania, ale w
    zamian jest zobowiązany do poddawania się owej władzy (w KRO jest chyba
    nawet mowa o posłuszeństwie - niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo
    nie jestem pewna). Tymczasem te dziewczyna chciałaby dostawać od rodziców
    pieniądze, nie licząc się z nimi wcale... Taka dorosłość na cudze konto.

    pozdrawiam

    Monika