  • Data: 2002-08-14 13:07:55
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajdgd1$fp3$...@n...tpi.pl...
    > Juz sie około 19 miesięcy temu 'obudziłem z ręką w nocniku' :)
    > Dokładniej 18 stucznia 2001 roku ale nocnika używa jeszcze tylko do
    zabawy,
    > a na imię ma Marek.
    > I słowo Ojca 'Ślepa Miłaść' jest zła, bo jest pobłażliwa itp.
    > Ja staram się kochać mądrze ...

    Masz dziecko, które starasz się kochać mądrze? zatem, wyobraź sobie
    sytuację...
    Twój syn ma 17 lat, chodzi do szkoły... Tam poznaje nauczycielkę, ponad
    dwukrotnie starszą od siebie, mężatkę z dziećmi. Zaczyna się romans. Po
    ukończeniu 18 lat Twój syn, nie bacząc na Twój sprzeciw (chyba, że nie
    miałbyś nic przeciwko temu... ale przyznam się, że ja nakopałabym do zadka
    takiemu babiszonowi, który by mi uwiódł syna w wieku lat nastu), zamieszkuje
    ze swoją byłą nauczycielką a od Ciebie szantażem próbuje wydobyć
    pieniądze...
    Jak wówczas oceniałbyś taką sytuację?

    pozdrawiam

    Monika