  • Data: 2002-08-14 11:54:27
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ajdd8h$8bk$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Tomek Stawarz"
    > [...]
    > FACETEM ???
    >
    > w obu przypadkach..
    Hmmmm...
    Ja bym się zgodził co do "Nauczyciela"

    > Pozory...
    No, nie wiem, ale to Pana bardzo osobista sprawa.

    > natomiast u Pana wyczuwam pochwale dla dzilan zakochanych...

    A to prawda, lubie sam byc zakochany i lubie widzec jak ktos inny jest zakochany ....

    > To sa "koszty uzyskania przychodu"
    > Gdy corka wystepuje z takim roszczeniem (przychod)
    > moze od razu sobie powiedziec
    > "mialam kiedys tate"...
    > (koszty)..
    Buchachachachacha ....
    To jaki bedzie podatek należny US ???
    Bo jak odjąć Koszt o Przychodu w tym przypadku ? ;)

    Tomek