  • Data: 2002-08-08 09:45:48
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message

    > Ale dziewczę skończyło
    > 18 lat, spakowało manatki i wyprowadziło się do ukochanego;) Teraz
    > dziewczyna chce iść na studia zaoczne, które niestety kosztują, w związku
    > tym K. sugeruje jej, że w końcu rodzice mają wobec niej obowiązek łożenia
    na
    > utrzymanie córki, dopóki ona się uczy.

    No tak.
    Zachcialo sie im to niech teraz placa.
    Ja bym sie ze wstydu spalil(a) gdybym byl(a) taka dziewczyna....

    No ale to grupa prawna...
    Gdyby mnie sie to przytrafilo powiedzial bym coruni...
    No dobrze idz do sadu.. to jest nasza ostatnia rozmowa...
    prze d procesem o alimenty na rzecz starych rodzicow... do zobaczenia...

    Boguslaw