  • Data: 2002-08-08 10:09:15
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "bitro" <b...@N...spam.2com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pisal Boguslaw Szostak w wiadomosci
    news:aiteh3$18d$1@galaxy.uci.agh.edu.pl :

    > No tak.
    > Zachcialo sie im to niech teraz placa.
    > Ja bym sie ze wstydu spalil(a) gdybym byl(a) taka dziewczyna....

    milosc nie wybiera

    > No ale to grupa prawna...
    > Gdyby mnie sie to przytrafilo powiedzial bym coruni...
    > No dobrze idz do sadu.. to jest nasza ostatnia rozmowa...
    > prze d procesem o alimenty na rzecz starych rodzicow...

    no to od razu musialbys zadbac o to by w przyslosci nie miec z czego sie
    utrzymac, wiec od razu proponowalbym porzucic prace, by przypadkiem na ZUS
    nie bylo placone i systematycznie wyzbywac sie wszystkiego tego, co do tej
    pory uzyskales, np domku letniskowego, czy willi na rzecz czynszowki.
    nie wiem czy wystarczyloby ci zlosci by zyc za zasadzone alimenty.

    obowiazek alimentacyjny spoczywa na obu stronach jednak sa pewne wymogi, a
    co do calej sytuacji, to czasem tak drogo sie placi za bledy w edukacji
    swojego potomstwa.

    --
    BITRO
    www.google.com twoim przyjacielem