  • Data: 2002-08-08 12:27:39
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:aitguu$89s$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Alez mnie nie chodzi o milosc ani do dzieci, ani do nauczyciela.
    > Ale ledwo sie powstrzymuje, by nie okreslic dosadnie owego
    > "pedagoga", ktory sprowadza sobie do domu byla uczennice
    > i zyja w konkubinacie, a jak przychodzi do utrzymania ukochanej kobiety...
    > to przypomina sobie o rodzicach ukochanej....#$%% naprawde juz ledwo
    > wytrzymuje..
    > Jesli uznala sie wystarczajaco dorosla i samodzielna by oposcic dom
    rodzinny
    > i zamieszkac
    > z ukochanym, to niech ten ja utrzymuje, a nie szkoli jak "doic rodzicow".

    Zgadzam się w 100%, cała historia brzmi niewiarygodnie, jak w nędznym
    romansidle, ale zapewniam, że jest prawdziwa...
    Mam nadzieję, że moje dziecko za lat mniej więcej 16 takiego numeru mi nie
    wykręci. Zgadzam się, że tupet zarówno K. jak i jego "ukochanej" jest
    porażający, nie chciałabym się znaleźć na miejscu jej rodziców - z tego, co
    wiem, są kompletnie bezsilni, a rzeczowe argumenty do dziewczęcia nie
    docierają....