  • Data: 2002-08-13 16:36:11
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aiu3l1$5rc$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Ewa W <e...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aito5f$39p$...@o...biskupin.wroc.pl...

    > Skąd ta pewność?
    >
    > Zgadzam się, że tupet zarówno K. jak i jego "ukochanej" jest
    > co
    >
    > w chwili kiedy chce ze swoim ukochanym,żeby rodzice finansowali jej
    > pieprzenie sie to jak chcesz żeby dotarło co?

    No, no ...
    MOCNE słowa: 'finansowali pieprzenie'

    A mi sie wydawoło (tak z treści posta wynikało) że ten Pan kocha się z Nią bez opłat
    a pieniądze Ona potrzebuje na szkołe i własne utrzymanie.
    No fakt mogłaby zosnać Jego utrzymanką ale....
    to przecież niesmaczne, no i NieMoralne :)
    A rodzicą, jak sądze, zależy na właściwym ukształtowaniu morale Niepokornej Córki.

    Tomek