  • Data: 2008-03-14 15:23:31
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hr1pk8wnt943.1073z741kuu4l$.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Tak. Zgadza się z definicją komputera i jest zaklasyfikowany do kategorii
    > "komputery wbudowane/mikrokontrolery" :-)
    Definicją komputera? Mam nadzieję, że nie masz na myśli jakiejś
    wikipediopodobnej... ;)
    Takich komputerów to na pęczki - nawet zwykły odtwarzaqcz CD też jest
    "komputerem".
    Tylko my tu chyba o pecetach gadamy, nie?

    > Sprawdziłem w specyfikacji - nie ma OS ;-)
    Zauważ, że istnieją języki programowania, których odpowiednia implementacja
    pełni rolę systemu (nawet właśnie asembler).
    A w pececie mamy też BIOS - Basic Input Output SYSTEM. Wyjmij (ostrożnie)
    kość biosu z płyty głównej zobaczysz jak zadziała. ;)
    No, ale zboczyliśmy ostro.

    --
    Jotte