  • Data: 2008-03-14 20:37:20
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnftlidu.vpu.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl Artur M.
    Piwko <m...@b...pl> pisze:

    > Działać w określonych okolicznościach zadziała. Kiedyś kolega popsuł
    > BIOS przy upgradzie. Jako, że mieliśmy ten sam model płyty wczytałem
    > program flashujący, wczytałem obraz BIOSu - usunąłem kość z podstawki,
    > włożyłem kość kolegi - i zapisałem obraz...
    Pamiętasz? kiedyś był taki wirus co biosa kasował (michał anioł?). W firmie,
    w której wówczas pracowałem padła prawie połowa płyt głównych. Na szczęście
    mieliśmy wiele identycznych zestawów.
    W biosie ustawienie zgrania go do pamięci, zgranie na fdd, wyciągnięcie
    kości z podstawki (pod prądem!), przekładka do drugiej płyty, uruchomienie,
    flash do skasowanej kości... znam, znam.
    Potem Gigabyte wymyślił technologię dual bios i było po zawodach.

    --
    Jotte