eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym › Re: [OT - ortografia] Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
  • Data: 2008-03-14 20:15:31
    Temat: Re: [OT - ortografia] Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:freen3$ov7$1@news.wp.pl Abu <a...@w...pl> pisze:

    > Nie podniecałem się i nie podniecam tym. Szczerze po prostu się trochę
    > ubawiłem wypowiedzią pana Tristana, że nie odmówiłem sobie tego
    > komentarza. Aż ciekaw jestem dlaczego, to właśnie pan Tristan mi tych
    > "rad" udziela?
    Bo ja go wkur***m. Nie jego jednego i ludki takie mnie nawet czasem bawią,
    ale on jakoś obsesyjnie mnie nie znosi.
    Może trochę dlatego, że on nie jest dla mnie anonimowy, a ja dla niego tak,
    a może po prostu ma z sobą jakiś kłopot; nie wiem.
    W każdym razie drzaźnię go nad wyraz i nie umie nad sobą zapanować.

    > A co to ma do tego? Czy potrafię, czy nie potrafię? Ważne co kiedyś i jak
    > napisałeś oraz jak zwróciłeś mi uwagę.
    To znaczy jak? Normalnie IMO. Wskazałem błędy i wyjaśniłem na czym polegają.

    > Nie podważam istotności samej uwagi, bo miałeś rację, przed "wg" nie
    > stawia się kropki.
    Owszem, bo zdania nie powinno się zaczynać od skrótu, ale mi chodziło o
    kropkę po.

    > Jak bym dostał taką uwagę na prywatnego mejla to bym nawet podziękował.
    Jakbym pisze się razem (ale jestem wredny upierd, nie?).
    Rzadko chce mi się pisać na priva, bo zazwyczaj to bylejakie adresy (ja mam
    prawdziwy i działający jakby co).

    > Albo np. w PS. tekst w stylu: " Abu po wg nie stawia się kropki bo słowo
    > "według" się kończy na g". Też dobry by był.
    Dobra, następnym razem będę pytał w jaki sposób moge być łaskawie
    dopuszczony do zwrócenia uwagi. ;))

    --
    Jotte