  • Data: 2008-03-14 19:01:40
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Mar 2008, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:frc1i5$l5p$1@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    > Powinienem współczuć czy zazdrościć? ;)))

    Chyba zazdrościć :)
    Obserwowanie po raz pierwszy jak np. operator wprowadza kod rozruchowy
    do Odry za pomocą stosika przełączników (przypominających ISOSTATy)
    powodowało lekki szok.

    > Że co? ;)

    No chyba jakieś urządzenie *wyjściowe* taki komp musiał mieć, nie? ;)
    Przyznam że miałem do czynienia z Odrami korzystającymi z OS George,
    więc fanaberie pt. "obsługa z monitora" były na porządku dziennym,
    ale to dopiero jak się OS załadował.
    Lampki na panelu, głośniczek podpięty pod szyny adresowe (wcale nie
    wynaleziony na potrzeby BIOSu :)) no i urządzenia wyjściowe deklarowane
    tak samo jak wejściowe ("guziczkami do rejestru") to przecież
    jest "pełna kontrola nad hardware", nie? ;)

    pzdr, Gotfryd