eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym › Re: [OT - ortografia] Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
  • Data: 2008-03-14 18:04:12
    Temat: Re: [OT - ortografia] Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Abu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Nie podniecaj się niepotrzebnie, nie wiesz kto ci tych "rad" udziela i
    > dlaczego.

    Nie podniecałem się i nie podniecam tym. Szczerze po prostu się trochę
    ubawiłem wypowiedzią pana Tristana, że nie odmówiłem sobie tego komentarza.
    Aż ciekaw jestem dlaczego, to właśnie pan Tristan mi tych "rad" udziela?

    > Dasz radę samodzielnie odnaleźć tę informację, czy nie poradzisz sobie i
    > poprosisz bym ci podpowiedział?

    A co to ma do tego? Czy potrafię, czy nie potrafię? Ważne co kiedyś i
    jak napisałeś oraz jak zwróciłeś mi uwagę.

    A.

    Nie podważam istotności samej uwagi, bo miałeś rację, przed "wg" nie
    stawia się kropki. Jak bym dostał taką uwagę na prywatnego mejla to bym
    nawet podziękował. Albo np. w PS. tekst w stylu: " Abu po wg nie stawia
    się kropki bo słowo "według" się kończy na g". Też dobry by był.

    --
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Kial Vi ne parolas en tiu cxi lingvo?
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Prosty język dla każdego!