    Date: Sat, 27 Apr 2013 18:55:57 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl> <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl>
    <kkrf7o$vpq$1@news.task.gda.pl> <kkrliq$im2$2@node1.news.atman.pl>
    <kkrn00$sdo$1@news.task.gda.pl> <kkteva$cn4$2@node2.news.atman.pl>
    <kktlur$s59$1@news.task.gda.pl> <kku1qd$vlq$1@node1.news.atman.pl>
    <5172a118$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <5172aee2$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkuefs$d2l$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304201924280.3412@quad>
    <kkupco$o7o$1@node1.news.atman.pl> <kkuqv6$s61$1@news.task.gda.pl>
    <kkuvke$thp$1@node2.news.atman.pl> <kl0303$ujj$1@news.task.gda.pl>
    <kl0fmg$ag0$1@node2.news.atman.pl> <kl0io5$7ha$1@news.task.gda.pl>
    <kl2lk7$k58$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304222140500.2112@quad>
    <klgel6$vr8$1@node1.news.atman.pl>
    <517be765$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <klgqqk$hh4$3@node2.news.atman.pl>
    <517bf8f4$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <klgu0k$l2o$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 27.04.2013 18:22, Andrzej Lawa pisze:

    > A jakie to niby są brednie?

    Tak na szybko, to:

    że Boga nie ma.

    że świat stworzyła bezosobowa siła.

    że niepotwierdzona i wielokrotnie obalana teoria ewolucji Darwina
    powinna być nauczana powszechnie.

    że homoseksualizm nie jest chorobą

    że homoseksualizm należy tolerować a nawet wspierać

    > No i właśnie dlatego uważam, że jesteś kompletnym idiotą.

    Z pełną wzajemnością.

    > 20 dzieci na parę w każdym pokoleniu... Policz sobie, jak szybko rosła
    > by populacja.

    No. Przyjemnie szybko. Cud mniód, niestety marzenie ściętej głowy :(

    > Statystycznie rodziny wielodzietne z reguły są rodzinami patologicznymi
    > lub przynajmniej żyjącymi w skrajnym ubóstwie.

    Nie z powodu dzietności, a już na pewno nie z powodu posiadania trójki
    dzieci.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek