  • Data: 2013-04-22 20:21:02
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No owszem, ropa najbardziej się kończy ZTCW i myśląc przyszłościowo,
    > szuka się różnych rozwiązań. Kwestią mogą być też strefy wpływów i chęć

    Póki co słabo idzie.

    > uniezależnienia się od np. krajów arabskich.

    To też.

    > No więc trzeba je zacząć produkować inaczej.

    Masz jakieś pomysły? Bo lepsi od ciebie kombinują od lat.

    > Nieograniczone to nieprędko będzie.

    Tak, bo jak rośnie ciśnienie demograficznie, to rośnie ryzyko dużego
    wybuchu (głód, wojna, epidemia....) i sytuacja wraca do równowagi.

    > Mylisz nienawiść i tępienie innych z troską o swoich. To, że troszczę

    Sranie w banie - wszyscy jesteśmy dziećmi jednej ziemi, a różnorodność i
    mieszanie genów są dobre dla gatunku.

    > się o swoją rodzinę, nie znaczy że mam w nienawiści rodzinę sąsiada.
    > Jako biały chrześcijanin, zwolennik kultury zachodnieuropejskiej
    > troszczę się o ten krąg kulturowy najbardziej. Człowiek ma kochać
    > wszystkich bliźnich, ale z racji tego, że nie da się wszystkim równo (bo
    > np. nie dam rady kupić wszystkim dzieciom świata jedzenia czy zabawki),
    > to poruszamy się w kręgach zainteresowań. Pierwszy krąg to rodzina,
    > drugi znajomi/przyjaciele, trzeci lokalna społeczność itd.

    Pierdolenie o Szopenie. Jesteś rasistą i tyle.

    > Mówiąc twoim językiem: tylko pierdoleni degeneraci przedkładają krąg
    > dalszy nad bliższy.

    Tia, zieg heil i hajda szukać liebensraum. Ale wiesz co z tobą by
    zrobili ci, co ostatnio tak intensywnie tak kochali "bliższy krąg" i
    dbali o jego dobro.

    > No fajnie, pierdolony degenerat się objawił...

    Póki co to zdaje się ty jesteś zdegenerowany i żyjący MOICH podatków.