    From: "Kalisto" <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Odpowiedź: Re: Reklama na budynku
    Date: 9 Oct 2005 22:50:37 +0200

    > Dnia 2005-10-09 21:47 Tomasz Bartłomiej Lam napisał(a):

    > A teraz tylko kilka moich uwag, bez konkluzji:
    > 1) jeżeli nie było umowy ze wspólnotą (obecnym właścicielem), to niby
    > skąd wiadomo, ile masz zapłacić? Jak oni uzasadniają zapłatę?
    > 2) skoro natychmiast po wezwaniu do zdjęcia reklamy zrobiłeś to, to
    > znaczy, że nie miałeś złych intencyj.
    > 3) rzeczywiście Twoja reklama jakiś czas szpeciła ich budynek. Być może
    > będzie im za to przysługiwało odszkodowanie, ale nie wiem, jak to
    > wycenią (nie mogą sobie zażądać np. miliona dolarów).
    > w.

> [...]

    Dziękuje za odpowiedź.

    Co do szpecenia budynku, to moja reklama wisiała na miejsce na którym
    wcześniej była już zamontowana troszkę mniejsza reklama. Więc było to miejsce
    już ze śladami po jakiejś reklamie.
    Wspólnota mieszkaniowa rzeczywiście nie wyceniła tego na jakąś dużą kwotę, a
    ja z drugiej strony też nie chce zwady i zamierzam załatwić to polubownie.
    Jednak przedstawiciel w rozmowie wymienił prawo do odszkodowania, które
    przysługuje mu niejako z kodeksu cywilnego, dlatego chciałem znać swoje prawa
    i napisałem ten post.