  • Data: 2005-10-09 20:35:15
    Temat: Re: [OT] Odpowiedź: Re: Reklama na budynku
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-10-09 21:47 Tomasz Bartłomiej Lam napisał(a):

    > Nie powtórzysz sie, serwery usenetu w Polsce nie przyjmują postów w
    > hierarchii pl. z google :)

    Ja widzę obie wiadomości.
    A teraz tylko kilka moich uwag, bez konkluzji:
    1) jeżeli nie było umowy ze wspólnotą (obecnym właścicielem), to niby
    skąd wiadomo, ile masz zapłacić? Jak oni uzasadniają zapłatę?
    2) skoro natychmiast po wezwaniu do zdjęcia reklamy zrobiłeś to, to
    znaczy, że nie miałeś złych intencyj.
    3) rzeczywiście Twoja reklama jakiś czas szpeciła ich budynek. Być może
    będzie im za to przysługiwało odszkodowanie, ale nie wiem, jak to
    wycenią (nie mogą sobie zażądać np. miliona dolarów).
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/