  • Data: 2005-10-09 21:54:59
    Temat: Re: [OT] Odpowiedź: Re: Reklama na budynku
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bezumowne korzystanie"
    Mogłeś przecież uchylac się od podpisania umowy.
    Wspólnota winna podjąć uchwałę o odpłatnym wynajmie powierzchni elewacji.
    Jeżeli jesteś właścicielem lokalu, to powinieneś być na zebraniu i dowiedzieć sie o
    takiej uchwale, względnie zostac
    poinformowany o jej podjęciu w wyniku indywidualnego zbierana głosów.
    Jesli tylko najmujesz, to miej pretensje do wynajmujacego.
    'Nie wiedziałem' to słaby argument.
    Dodatkowo powinieneś pokryć koszt doprowadzenia elewacji (otwory!) do stanu
    poprzedniego.
    JaC

    > Jednak przedstawiciel w rozmowie wymienił prawo do odszkodowania, które przysługuje
    mu niejako z kodeksu cywilnego,
    dlatego chciałem znać swoje prawa i napisałem ten post.