eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Mon, 13 Feb 2023 18:55:16 +0100
    <ts7dof$vgo$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e7ef73$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsaa70$u6n$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8bcad$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsamfs$u6n$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8e15e$0$9593$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsanjf$u6o$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8ea08$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...net>
    <1...@4...net>
    <tsdpjs$h2m$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1dmdxm5b9wutg.ver9ojg9id7e$.dlg@40tude.net>

    W dniu 13.02.2023 o 18:40, J.F pisze:

    > Takie meritum zostało, ale widzisz ile róznych wersji krąży w sprawie
    > szczegółów.

    Mogę się zgodzić, że pismaki mylą się w szczegółach - lub po prostu
    różnie je opisują. Co do meritum zawsze w sprawach z policją mają rację.
    Po prostu zawsze. I nie jest to zasługa pismaków że tacy rzetelni a po
    prostu policja kłamie. Dlatego jak mam do wyboru wierzyć pismakowi albo
    policjantowi to decyzja może być tylko jedna. Co więcj jak mam wierzyć
    zwykłemu obywatelowi i policjantowi to też raczej uwierze obywatelowi.
    Ba jak mam menela i policjanta to też nie jestem przekonany który mówi
    prawdę. Za dużo było lipnych zarzutów "naruszenia nietylkalności" i to
    przez zwykłych ludzi którzy poszli na jakiś protest albo po prostu mieli
    pecha znależćsię o niewłaściwym czasie tam gdzie znależli się
    policjanci, żeby wierzyć policjantom. W zasadzie mam przeczucie, że
    dużej ilości spraw ordynarnie kłamią - nie wiem czy 20 czy 70%. Wiem że
    kłamią i to nagminie.

    > Dalej widzisz - Robert moze podważac te masowe mordowanie,
    > bo skazali tylko za 10

    Zwykle w przypadku seryjnych morderców udaje się zkazać tylko za częśc -
    zwykle niewielką. Daje to pewne wyobrażenie o tym ile jest "zbrodni
    doskonałych" - tu masz konkretnych kientów o których wiadomo że
    mordowali i prawdopodobnie znacznie więcej niż im udowodniono. Jak nie
    masz punktu zaczepienia to umorzenie. Jak nie ma ciała to zaginięcie.
    Zapewne wiele zaginięć to "zbrodnie doskonałe". Czy to oznacza że ci
    ludzie żyją - w dużej ilości przypadków niestety nie. Także to że
    skazano tylko za część to nie jest specjalnie trafny argument.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!