eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-13 23:53:30
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to zmieni z punktu widzenia prawa karnego?

    NIe wiem - to twoje stwierdzenie, że jak paralizator nie zawsze zabija
    to nie ma mowy o zamiarze ewentualnym. No więc kluczowe wydaje się
    przeprowadzenie eksperymentu czy wielokrotne nieregulaminowe rażenie
    połączone z duszeniem i złamaniem grdyki śmiercią skutkuje czy nie. JF
    poszedł ci na rękę i duszenie odpuścił, więc i tak masz większe szanse
    udowodnić swoją rację:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!