eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Tue, 7 Feb 2023 19:38:20 +0100
    <1tf3351mi2x0g.pylnlry85x76$.dlg@40tude.net>
    <159j20g4jhutf$.1w7wck4cbaclc.dlg@40tude.net>
    <1ehm9lqqnqew6$.kvoy16dl8wbp$.dlg@40tude.net>
    <63e16475$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <trsnec$pf1$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <1b5ri827t3tv.n6r84shzy5eb$.dlg@40tude.net>
    <trtsrr$rhl$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1e4mf89zlhet9$.6ftpmrt1v7u8$.dlg@40tude.net>
    <tru0lt$uqo$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1avgbwnu19bw0$.1fxj451an608k.dlg@40tude.net>
    <tru3ev$uqn$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1t75959kiwg43.1sfzfjfo1y5r1$.dlg@40tude.net>

    W dniu 07.02.2023 o 19:20, J.F pisze:

    > Jakby sie o sprawie dowiedzieli z gazety, to by nie mieli zadnej
    > dokumentacji.

    No to znaczy że mieli wcześniej, albo wystarczyło pójść i wziąć. Tak czy
    inaczej dopóki pismaki sprawy nie ruszyły dopóty pacjenci ginęli.

    > Nie, nie - napisal jeszcze, ze przeciez ze oni przeciez juz i tak
    > prawie zmarli ...

    No tak - więc tylko dopilnowywali, żeby umrarli we właściwej karetce -
    to właśnie robert napisał.

    > No widziales - dwa artykuły cytowalem, nawet nazwiska inne :-)

    Z pamięci podałem. A jak się naprawdę nazywał?

    > Byc moze - ale to teraz wyczytales, czy pamietasz z pierwszego
    > artykułu?

    Zgaduję. Na jakiejś podstawie sąd areszt klepnął.

    > Ja tam pamietam, jak sie mowiło, ze pavulon sie szybko rozklada i nie
    > sposób udowodnic po dłuzszym czasie - czyli juz po paru dniach.

    No widzisz -nie to co amfa u stachowiaka;)

    > Albo sie oburzyl i poparl areszt mimo kiepskich podstaw.

    No to się kiepsko oburzył.

    > niekoniecznie przypadkiem, bo
    > a) mogli miec wlasnie informacje od policjantow czy prokuratury, ze
    > sprawa jest :-)
    >
    > b) jak cytowalem - tam był jeszcze wątek miedzy przedsiębiorcami,
    > próba zabójstwa - moze sie zrobiło na tyle głosno, ze zaczeli szukac w
    > Pogotowiue,
    >
    > c) no i ci lekarze, ktorzy cos tam wykryli - moze powiedzieli policji,
    > a potem dziennikarzom - i trudno powiedziec, czy dlatego, ze sprawa
    > ogólnie bulwersująca, czy juz ich oburzyło, ze policja "nic nie robi".
    > Nie znam dat, to trudno mi sie wypowiedziec.

    Powiem tak - jak mam do wyboru wierzyć pismakowi albo kulsonowi to
    prędzej uwierzę pismakowi z faktu. I nie jest to zasługa pismaków;P
    Pismaki się wypowiedziały skąd wiedziały i jak do tego doszły. Nic tam o
    policji nie ma.

    > To by w dwa dni chyba nie zebrali ..

    Jak leżały na wierzchu to czemu nie?

    > Po takim artykule ... bardzo mozliwe :-(

    No to jeszcze ich potem skazał.

    > trupy znajdują, ale wtedy trzeba wezwac prokuratora, prokurator
    > zadecyduje co dalej - pewnie sekcje zleci - i jak tu wezwac
    > zaprzyjazniony zaklad pogrzebowy ?

    Do każdego wzywają prokuratora?

    > Jak policjant trupa znajdzie, to przeciez nie oznacza, ze zabil ...

    No oczywiście że nie.

    > Moze np jakis bezdomny zamarzl, prokurator sie nie dopatrzy potrzeby
    > interwencji i trzeba kogos wezwac po cialo :-)

    Albo jakiegoś pijaczka - raz że kaska wpadnie, dwa że pijaczyna już
    policjantom dupy nie będzie zawracał. Albo im "przypadkiem" umarł -skoro
    może w policyjnym kiblu to czemu nie naśmietniku czy rowie ?Najgorsze
    jest kurwa, że jak się nad tym zastanowić to wcale nie takie
    nieprawdododobne...

    > No widzisz - gdyby to tylko o tych pare stowek chodziło przy okazji
    > trafienia na trupa, to interes moglby sie dalej krecic.
    >
    > A tu sie zrobilo cos wiecej, nawet znacznie wiecej.

    No ale symbolicznie zamieszani byli prawktycznie wszyscy. No i syf się
    zrobił i jak teraz wytłumaczyć, że co prawda zabito penie kilkaset osób
    ale większość to tylko tak symbolicznie brała w tym udział, a przecież
    kapować kolegów nie wypada...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!