eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-07 21:38:15
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.02.2023 o 20:02, J.F pisze:
    > No ale cos ich musialo skierowac w tę strone - myslisz, ze tak sami
    > wpadli, ze w Pogotowiu zle sie dzieje?

    Boję się, że było to na zasadzie rzucenia gównem w wentylator. Coś
    zawsze siądzie na celu. Policja nie bardzo chciała się mieszać w układy,
    a w każdym razie tak się mogło wydawać zainteresowanym. Jak poszły
    publicznie zarzuty, ze mordują, to musieli coś zrobić, bo jakby się
    okazało, ze nie zrobili i kogoś tam faktycznie zamordowano, to byłby
    problem. I takiego udziału dziennikarzy w tej aferze się osobiście
    dopatruję.

    > No moze, jakby komus bliskiemu sanitariusze zabili pacjenta, a nie
    > wyglądał az na tak chorego. Ale to by inaczej afera szla ...

    Ratowanie ludzi nie jest prostą i oczywistą czynnością. Niby istnieją
    pewne algorytmy, ale zmiennych jest tak wiele, że istnieje spory
    margines na własną inwencję. Ja zawsze podkreślam, że sukcesem jest, jak
    ktoś w ogóle próbuje coś zrobić - ale to przy pierwszej pomocy.

    W wypadku ratowników oczywiście oczywistym się wydaje, że będą starali
    się ratować, ale jak dorzucisz tu jeszcze pierwiastek poddawania w
    wątpliwość bezstronności i czepiania się o każdy ruch - i to przez
    jakiegoś obserwatora, czy dziennikarza, który na siłę chce dowieść
    "czegoś", to naprawdę ryzyko błędu jest spore.
    --
    Robert Tomasik